maanantai 15. heinäkuuta 2013

Pikapostaus !

Heippa ! 

Mulla on nyt vähän kiire , nimittäin mun pitää piakkoin laittaa ratsastuskamppeet kasaan ja lähteä Roosalle, huomena sitten noustaan taas satulaan, jee.
Tänään on ollut maailman tylsin päivä.. En oo oikeestaan tehnyt... mitään. Mitä nyt pari kertaa käyny kylillä pyörähtämässä pikasesti. Sitten nappasin pari kuvaa ettei tästä tulis ihan kuollu.. Mä en ota kameraa mukaan sinne ratsastamaan , enkä Roosalle. Mutta kuvaan puhelimella. On siinäki tosi hyvä kamera :)
Mutta en ala mitään kauheeta romaania kirjoittamaan tylsästä päivästä, koska ketään ei edes kiinnostaisi.

+ MULLA EI OLE EDES OLLUT KORUJA TÄNÄÄN !

Tästä pääset meidän leirivideoon !
Hilkku ei ollut tällä leirillä, mutta minut (Repan) näette moneen otteeseen. Olen yleensä joku pinkki paita päällä jossa on joku nainen (?) ja sitten semmoinen liila ''takki'' päällä jossa on rinnan kohdalla M- kirjain. Ja sitten leirikisoissa minulla oli valko-lila raidallinen paita, ja menen joka kohdassa ponilla :P






1 kommentti:

  1. Ja sori taas kerran , toi koiran kuva meni tolleen tyhmästi tonne :( Minä ja blogger ei olla vieläkään ystäviä..

    VastaaPoista