sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Kuvia ja Kuulumisia !!

Hei vain !

Me ei nyt kirjoitetakkaan lemmikeistä, koska meillä ei ole vielä tarpeeksi hyviä kuvia... Mutta kuvia silti saatte ;)

Repa;

Eli tänään oli taas vaihteeksi tämmöinen vähän lämpimämpi päivä. (Vaikkakin minä tuolla ulkona villatakki päällä keikuin). Heräsin siinä 13-14 aikaan. Ensin Hilkku herätteli minua joskus 12 aikaan ja käänsin vaan kylkeä.(olen siis kova nukkumaan)
Mutta kaikkia kiinnostaa ^. Mua ärsyttää kirjoittaa tälleen että ei oo kauheesti mitään, mikä kiinnostaisi ihmisiä. Noh, mutta kuvat pelastaa ! 
Niin kuin arvata saattaa , päivää on kulunut myös tietokoneella istumiseen. (Niin kuin yleensä) Kaunis päivä ulkona ja kaksi tyhmää istuu koneella sisällä. Huh,Huh.
Me ei olla liikuttu meiltä mihinkään koko päivänä, joten on aika laiska olo.
Ja mikä nolointa, meitä tyhmiä jouduttiin auttamaan lukijapalkin kanssa ! 
 Kiitos Aino ja Anniriina !

Hilkku;

Nooh,tämä päivä. Jes, jes kuten Repa jo kerto oli tänään lämpimämpi päivä :)
Itse heräsin n. 11 aikaan, joo olen meistä myös se aamuvirkku.. tai jotain.
Ollaan tänään otettu kuvia ulkona kun sääkin suosi ja niin kuten on jo kerrottu
koneella on oltu, mutta ketä se nyt enää kiinnostaa ?
Repa ehtikin jo kertoa tämän päivän kuulumiset joten pidemmittä puheitta kuvien pariin , MARS !

























Kiitos teille ihanille jotka jaksoitte lukea tämän, 
sekä katsoa hypermegasuper tylstä kuvat.
Kommentteja taas tulemaan, ja muuten..
erityis kiitos teille viime postauksen kommentoijille !
Autoitte todella paljon !
Jatkakaa kommenttejen lähettämistä !
Kiitos !


<3: Hilkku & Repa



5 kommenttia: